POLITICA DE RETUR

Politica de retur a Rebely.ro este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.

Situatiile prezentate mai jos sunt explicative, ele fiind supuse si in limitele OG 34/2014.

Citește AICI conținutul Ordonanței de Urgenta 34/2014

 

  1. Pentru produsele achizitionate online/ telefonic:

1.1(a) –  Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic  comerciantul, ca renunta la  cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de  – 14 zile –  calendaristice  de la intrarea in posesia  fizica a produsului. Notificarea se face cu ajutorul formularului de retur

  1. Model  formular de retragere –  deschide  AICI

2.1(a) – Clientul  se obliga ca, înainte de expedierea returului sa completeze formularul de retur sau sa sune (LUNI – VINERI 10.00-17.00  ) pentru înregistrarea solicitării.

2.2(a) – Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice  conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014 . In caz contrar Rebely.ro  poate refuza coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

  1. Produs la schimb (Schimbarea marimii sau produsului)

3.1(a) – Daca vrei sa schimbi produsul achizitionat cu un alt produs  din diferite motive: nu este marimea potrivita, nu-ti  place culoarea sau modelul, este nevoie doar sa faceti o solicitare telefonica -( LUNI-VINERI 10.00-17.00) – sau accesand formularul de retur de mai sus, unde operatorii nostri te vor indruma pas cu pas.

3.2(a) – Produsele returnate trebuie sa nu fie purtate, sa fie in aceleasi conditii ca la primire: fara deteriorari, fara defecte, miros, pete, cu etichetele intacte

3.3(a) – Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajele originale, in cutii sau pungi de protectie pentru a evita murdarirea sau deteriorarea acestora.

3.4(a) – Costul transportului este in datoria ta, ca si client.

  1. Produse livrate gresit (eronat)

4.1(a) – Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.

4.2(a) – Costurile de retur si transport al produsului trimis gresit vor fi suportate de rebely.ro

  1. Returnarea produselor cu defecte:

5.(1a) – Facem tot posibilul  ca produsele sa fie livrate  fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs cu defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa rebely.ro ( telefonic LUNI-VINERI 10.00-17.00, sau cu ajutorul formularului de retur) unde  vom aranja ca produsul sa fie inlocuit.

  1. Returnarea contravalorii

6.1(a) – Termenul de returnare al banilor pentru cererile aprobate este de maxim 14 de zile calendaristice.

6.2(a) – In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi transferata in contul bancar indicat de catre client (Iban), aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului.

6.3(a) – Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator.  Trimiterea se face de preferat in  ambalajul original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea coletului de catre noi.

6.4(a) – Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit:  produs purtat, avand miros de transpiratie  respectiv parfum,  sau spalat, murdar, rupt, descusut  sau incomplet, ne rezervam dreptul de a refuza coletul.

  1. Pentru returnarea unui produs este nevoie sa urmezi urmatorii pasi:

7.1(a) – Ambaleaza produsul exact cum l-ai primit

7.2(a) – Costul transportului este in datoria ta, ca si client.

7.3(a) – Produsul sa nu fie purtat, patat sau miros de parfum

7.4(a) – NU pune RAMBURS coletului, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un  mail  sau  sms odata cu trimiterea produsului. Coletele  primite cu ramburs  vor fi refuzate.

NU trimiteti coletele prin  POSTA ROMANA!